keskiviikko 19. joulukuuta 2012

17.12.2012

moii taas :) eli jos joku luulee et oon 32 nii EN KYL OO :D oon 10-16 vuotias tyttö, enkä mikää pedo. mut en ehtiny toissapäivänä kirjottaa mun päivästä, eli kirjotan sen ny. eli sillon kaveri tuli suoraa koulusta meille ja säädettiin ensi siin jotai jajaja sit pyydettiin porukkaa koululle. koululle tuli Herra Mato (muutettu nimi, poika) , Muumimamma (muutettu nimi :D, tyttö) , Lumiukko (muutettu, poika) , Kuusipuu (muutettu, tyttö) ja sitte sielä oli jotai pikkupoikii luistelees... ja me pöllittii niitte kiekkoi kokoaika ja sit ne YRITTI hakat meiät muttei onnistunu. :P sitte pia mun kaveri ''suuttu'' mulle jostai ihme jutust ja juostii ainaki 3 kilsaa ku se jahtas mua... :D ja muu porukka sit seuras peräs. sitte me mentii siinä sit sille Kuusipuulle ja niil o semmone kiva ulkorakennus ja laskettii sieltä sit pulkal. :DDD ja sitku tuli kylmä nii mentii sisäl ja siel syötii piparia ja painittii :D joo ei ol yhtää väkivaltasii :D:D::D:D::D sitte me mentii kaupungille pyörii, mut ei oltu siel kauaa. lopuks käytii nopee koulul ja sieltä kaikki lähti kotians.

ja sitte eilisestä vähä:
eile koulun jälkee kävin kaupas ja sitte mentii taas porukal koulul . tälläkertaa siel oli Herra Mato (poika) , Muumimamma (tyttö), Skeittijonne (poika) , Kukkakeppi (poika :D), Karavaanari (tyttö), lettityttö (tyttö, joo oli yllätys) ja karvanaama (tyttö) :D jaja ensi siin säädettiitaas ku siin luistelujääl meni semmone lumipuhdistusauto (eli ku sieltä ''töttöröstä'' lentää lunta) nii mentii sinne alle juoksee. sitte mentii Muumimammal ja vastaa tuli sit yks kaveri ja seki tuli sin. Muumimammal huudettii ja naurettii ja sekoiltii ja kaikkee jännää ja sit pitiki jo lähtee kotii.

JA NÄÄ NIMET ON KEKSITTY IHA PÄÄSTÄ VAA, EI KUVAA IHMISTÄ MITENKÄÄN !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti